Відповідно до пункту 3 Порядку надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2022 № 332 (зі змінами) з 1 листопада 2023 р., допомога призначається на шість місяців на сім'ю, яка вперше звернулася за призначенням допомоги, та виплачується щомісяця одному з членів сім'ї (далі – уповноважена особа) у такому розмірі:
- для осіб з інвалідністю та дітей - 3000 гривень;
- для інших осіб - 2000 гривень.
Допомога призначається на кожного члена сім'ї (далі - отримувач), відомості про якого включено до Єдиної формаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб.
Допомога призначається за повний місяць, у якому уповноважена особа звернулася за її наданням, незалежно від дати такого звернення.
Склад сім'ї уповноваженої особи визначається на дату звернення за призначенням допомоги.
Звертаємо увагу, що з 1 листопада 2023 р. для призначення допомоги уповноважена особа подає заяву на всіх членів сім'ї про надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам за формою згідно з лодатком7, що додається.
При цьому склад сім'ї уповноваженої особи визначається на дату звернення за призначенням допомоги.
Слід зазначити, що при заповнення заяви(додаток 5) уповноважена особа обов'язково зазначає реєстраційний номер облікової картки платника податків на усіх членів сім'ї (у тому числі дітей) крім осіб, які відмовилися від ідентифікаційного номера, такі особи надають копію сторінки паспорта з відповідною відміткою.
За наявності технічної можливості, заява може подаватися в електронній формі за наявності реєстраційного номера облікової картки платника податків засобами Єдиного державного веб-порталу електронних послуг (далі - Портал Дія), зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія). у довільній формі, придатній для сприйняття її змісту, відповідно до пункту 20 цього Порядку.
Додаток 5
до Порядку надання допомоги на
проживання внутрішньо переміщеним особам
До структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районних,
районних у м. Києві державних (військових) адміністрацій, структурного підрозділу з питань соціального захисту населення виконавчого органу міських, районних у містах рад/виконавчого органу сільської, селищної, міської, районної у місті ради / центру надання адміністративних послуг
(прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)
ЗАЯВА
про надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам
□ |
первинне звернення |
□ |
повторне звернення |
Я, ,
(прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) уповноваженої особи)
серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті) або відомості з єДокумента, або номер та дата довідки, виданої центром надання адміністративних послуг, державним підприємством, що належить до сфери управління ДМС, і його відокремленим підрозділом, територіальним органом або територіальним підрозділом ДМС, для громадян України, яких ідентифіковано згідно з відомостями Єдиного державного демографічного реєстру або відомчої інформаційної системи ДМС:
серія (за наявності) та номер паспорта №
реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією (за наявності) та номером паспорта) (зазначається обов’язково у разі подання заяви в електронній формі засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія)
номер та дата довідки, виданої центром надання адміністративних послуг, державним підприємством, що належить до сфери управління ДМС, і його відокремленим підрозділом, територіальним органом або територіальним підрозділом ДМС, для громадян України, яких ідентифіковано згідно з відомостями Єдиного державного демографічного реєстру або відомчої інформаційної системи ДМС
Наявність статусу особи з інвалідністю
(так/ні)
Унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності)
Відомості про задеклароване/зареєстроване/фактичне місце проживання (перебування) на території адміністративно-територіальної одиниці, звідки перемістилася особа,
Відомості про фактичне місце проживання (перебування), адреса місця, куди перемістилася особа, адреса електронної пошти
Номер телефону
Обставини, що спричинили внутрішнє переміщення:
□ |
з територій активних бойових дій, можливих бойових дій або тимчасово окупованих Російською Федерацією територій |
□ |
зруйноване житло |
□ |
інші причини, зазначені у статті 1 Закону України “Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб” (зазначити, які) |
Відомості про осіб, які входять до складу сім’ї, зокрема неповнолітніх дітей, які перемістилися разом із внутрішньо переміщеною особою:
Прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) |
Дата народження (число, місяць, рік) |
Серія (за наявності) та номер паспорта громадянина України або свідоцтва про народження, або тимчасового посвідчення громадянина України (для іноземців та осіб без громадянства - паспортного документа іноземця або документа, що посвідчує особу без громадянства, посвідки на постійне / тимчасове проживання, або іншого документа, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України, крім довідки про звернення за захистом в Україні), або номер та дата довідки, виданої центром надання адміністративних послуг, державним підприємством, що належить до сфери управління ДМС, і його відокремленим підрозділом, територіальним органом або територіальним підрозділом ДМС, для громадян України, яких ідентифіковано згідно з відомостями Єдиного державного демографічного реєстру або відомчої інформаційної системи ДМС |
Реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності) та номер паспорта громадянина України (для осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за його серією та номером) |
Наявність статусу особи з інвалідністю (так /ні) |
Унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності) |
Просимо:
призначити допомогу на проживання внутрішньо переміщеним особам;
поінформувати про прийняте рішення із зазначенням відомостей, на підставі яких воно було прийнято,
електронним листом на адресу електронної пошти .
У разі позитивного рішення прошу кошти допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам перераховувати на рахунок
.
(номер рахунка (за стандартом IBAN) найменування банку)
Якщо заявник не згоден з рішенням уповноваженого органу про відмову у призначенні допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам, що прийнято на підставі інформації, отриманої під час обміну інформацією із суб’єктами надання інформації, державними реєстрами чи ресурсами, яку заявник вважає некоректною, заявник самостійно вживає заходів для уточнення такої інформації у відповідних першоджерелах або надання уповноваженому органу копій підтвердних документів, що можуть уточнити або спростувати невідомі чи некоректні відомості.
Я поінформований (поінформована), що на уточнення відомостей, на підставі яких проведено призначення допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам, маю 14 календарних днів з моменту отримання електронного листа (повідомлення).
Я поінформований (поінформована), що допомога не призначається у разі відповідності критеріям, встановленим пунктами 7 і 8 Порядку надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам.
У разі зміни виплатних реквізитів мого банківського рахунка зобов’язуюся протягом 10 календарних днів письмово повідомити про це уповноваженому органу.
20 р. |
(підпис) |
{Порядок доповнено додатком 5 згідно з Постановою КМ № 789 від 31.07.2023}
На обліку в управлінні перебуває 3155 одержувачів 18 видів державних допомог, яким у січні-листопаді 2019 року виплачено кошти на суму 19095,6 тис. грн. Середньомісячний розмір державної соціальної допомоги малозабезпеченій сім’ї за звітний місяць становив 3772,43 грн. Станом на 1 грудня 2019 року допомогу при народженні дитини отримали 790 сімей району на загальну суму 5360,1 тис.грн.
На обліку в базі ЄДАРП станом на 01.12.2019 перебуває 1163 ветеранів війни, з них: інвалідів війни – 49 осіб; учасників бойових дій – 680 осіб; членів сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни – 77 осіб; учасників війни – 365 осіб; жертв нацистських переслідувань – 1 особа; ветеранів праці – 1361 осіб; ветеранів військової служби, МВС та їх вдів – 51 особа; реабілітованих – 5 осіб; постраждалих від аварії на ЧАЕС – 236 осіб; пільговиків за професійною ознакою – 204 особи; пільговики згідно Цивільного Кодексу України, СБУ, в/с та члени їх сімей – 27 осіб; дітей війни – 1533 осіб; інвалідів загального захворювання – 508 осіб; пенсіонерів за віком – 2539 осіб; багатодітних сімей – 316 родин.
З початку 2019 року проведено компенсаційні виплати особам, постраждалим від Чорнобильської катастрофи, зокрема:
- компенсація вартості продуктів харчування для ліквідаторів І та ІІ категорій на загальну суму 46,4тис.грн.;
- грошові відшкодування учасникам ліквідації аварії на ЧАЕС за придбані лікарські засоби та безкоштовне зубопротезування на суму 4,8 тис.грн.;
- щорічна допомога на оздоровлення на суму 1,0 тис.грн.
Двом дитям, потерпілій від наслідків аварії на ЧАЕС, видано посвідчення потерпілого ЧАЕС 3 категорії.
Надано статус та видано 169 посвідчень батькам багатодітної сім’ї та 440 дітям з багатодітних сімей для отримання пільг згідно чинного законодавства.
Статус ветерана праці надано 4 жителям району, ветерана війни - 2 особам.
Виплачено компенсацію за поховання учасників бойових дій на суму 1,9 тис.грн.
З початку 2019 року профінансовано пільги на житлово-комунальні послуги в сумі 4509.6 тис.грн. Заборгованість на 01.12.2019 становить 1465.3 тис. грн.
Отримали направлення на навчання в Володимир-Волинський спортивно-технічний клуб ТСОУ 2 учасника бойових дій для отримання водійських прав категорії "С" та 3 учасника бойових дій в Горохівську автомобільну школу ТСОУ на водійські права категорії "D","Є".
Нараховано компенсацію на тверде паливо та скраплений газ ветеранам війни на суму 467,0 тис. грн., профінансовано – 446.7 тис.грн. Заборгованість станом на 01.09.2019 року становить 202,9 тис.грн.
Видано 15 направлень на забезпечення протезно-ортопедичними виробами та технічних засобів реабілітації.
За путівками Міністерства соціальної політики в санаторії “Перемога” м. Києва, “Слава” м. Одеси, “Батьківщина” м. Трускавця з початку року направлено дві особи з інвалідністю внаслідок загального захворювання, двох учасників бойових дій та особу з інвалідністю внаслідок війни.
За трьохсторонніми договорами направлено трьох учасників бойових дій АТО та особу з інвалідністю 2 групи загального захворювання до Волинського обласного санаторію “Лісова пісня”, санаторію-профілакторію “Діброва” м.Біла Церква Київської області.
Виплачено компенсацію за невикористану санаторно-курортну путівку особі з інвалідністю 3 групи з дитинства в сумі 262 грн. та двом особам з інвалідністю внаслідок війни на суму 917 грн., на бензин, ремонт та транспортне обслуговування 29 особам на суму 6 032 грн.
Здійснюється виплата разової грошової допомоги до 5 травня, спрямовано 1 193 910 грн. на виплату 1034 особам з числа ветеранів війни, силових структур, учасників бойових дій за списками військового комісаріату, головного управління Пенсійного фонду України у Волинській області.
З початку року за новим порядком видано 69 направлень на забезпечення осіб та дітей з інвалідністю протезно-ортопедичними, технічними та іншими засобами реабілітації, заключено двадцять два трьохсторонніх та двосторонніх договори на суму 373 294,46 грн., перераховано 221 853,19 грн., за забезпечення протезно-ортопедичними виробами-90819,36 грн., протезами молочної залози – 22 536 грн., ортопедичне взуття – 41 269,82 грн., крісла колісні – 67 228 грн.
Управлінням здійснюється постійний державний контроль за дотриманням вимог трудового законодавства на підприємствах району, надаються консультації з питань праці. Проводяться щомісячні моніторинги стану виплати заробітної плати працівникам усіх господарюючих суб’єктів, організацій та установ району. Проведений моніторинг показав, що у 2019 році у районі не було зареєстровано підприємств-боржників із виплати заробітної плати.
Проведено 5 спільних засідань міжвідомчої робочої групи з питання забезпечення реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати та робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення, заслухано 19 роботодавців, прийнято відповідні рішення.
Виплачено одноразову матеріальну допомогу 14 військовослужбовцям, звільненим із строкової військової служби, на загальну суму 45777,94 гривень.
Видано одноразову матеріальну допомогу “пакунок малюка” чотирнадцяти жителям району, які не отримали їх у пологовому будинку.
Проведено 3 засідання робочої групи з питань проходження альтернативної (невійськової) служби.
Дев’ять дітей із числа пільгових категорій направлено на оздоровлення у ДПУ «МДЦ «Артек» та ДП «УДЦ «Молода гвардія».
Одному жителю району встановлено статус особи, яка постраждала від торгівлі людьми.
Стан фінансування | |||||||
соціальних виплат з бюджету Володимир-Волинського району | |||||||
станом на 1 грудня 2019 року | |||||||
Заборгова-ність на початок звітного періоду | Поточні видатки на звітний період передбачені в бюджеті | Фактично нараховано за звітний період | Профінансовано з початку року | Заборгованість на кінець місяця | |||
Всього | Поточні видатки на кінець звітного періоду | погашено заборгованості за попередні місяці | |||||
1. Заробітна плата(Разом) | 0 | 2399,6 | 2134,8 | 2134,8 | 2134,8 | 0 | 0 |
в тому числі: | |||||||
освіта | 1439,8 | 1379,8 | 1379,8 | 1379,8 | 0,0 | ||
культура | 358,6 | 284,9 | 284,9 | 284,9 | 0,0 | ||
інші галузі | 601,20 | 470,10 | 470,10 | 470,10 | 0,0 | ||
2.Нарахування на заробітну плату(Разом) | 0 | 562,7 | 496,1 | 420 | 420,0 | 0 | 76,1 |
в тому числі: | 0,0 | ||||||
освіта | 321,8 | 313,4 | 274,8 | 274,8 | 38,6 | ||
культура | 108,4 | 80,7 | 68,0 | 68,0 | 12,7 | ||
інші галузі | 132,5 | 102,0 | 77,2 | 77,2 | 24,8 | ||
3.Державні допомоги сім'ям з дітьми | 0 | 24388,9 | 18713,9 | 18713,9 | 18713,9 | 0 | 0,0 |
ВСЬОГО | 0 | 27351,2 | 21344,8 | 21268,7 | 21268,7 | 0 | 76,1 |
УРЯД ОБІЦЯВ – УРЯД ВИКОНАВ. Енергоощадні субсидіанти отримають грошову винагороду від держави
Восени 2016-го Уряд обіцяв українцям грошову компенсацію за ведення в опалювальний сезон розумного енергоспоживання. Свою обіцянку Уряду Володимира Гройсмана виконав – найближчим часом енергоощадні субсидіанти отримають грошову винагороду від держави. Кабінет міністрів України 26 квітня 2017 року прийняв рішення провести цьогоріч монетизацію частини зекономлених субсидій.
Урядовий проект монетизації зекономлених субсидій, ініційований Прем’єр-міністром України В.Гройсманом, передбачає грошову виплату енергоощадним родинам – еквівалент вартості зекономлених 150 кіловат електроенергії, якщо цей ресурс використовується для опалення, або 100 кубів газу.
Це небагато, але це те, що може дозволити собі Державний бюджет на даний момент. В майбутньому, коли економіка України запрацює на повну, Уряд зможе запропонувати українцям більші грошові стимули економити дорогі енергоносії й глобальніший проект монетизації субсидій.
Субсидіантам, які вели енергоефективне домогосподарство, для отримання коштів необхідно буде з 1 липня до 1 вересня подати заяву у місцеве управління соціального захисту населення, на підставі якої здійснюватиметься виплата грошової винагороди за енергоефективність.
Інформацію про наявність економії кожен отримувач субсидії може відслідковувати у своїй платіжці або шляхом звернення до постачальника газу чи електроенергії, якщо вони використовуються для опалення.
Відкриття рахунку в банку, як і вибір самої уповноваженої банківської установи, через які проводяться виплати соціальних допомог та пенсій, здійснюється субсидіантом самостійно. На момент подачі заяви рахунок в банку повинен бути уже відкритим.
ОНОВЛЕНА ПРОГРАМА ЖИТЛОВИХ СУБСИДІЙ: ЩО ЗМІНИЛОСЯ?
З 1 травня 2017 року, на підставі внесених 26 квітня 2017 року Урядом змін у Постанову № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива», в Україні діятиме оновлена програма житлових субсидій.
На основі змін, у травні органи соціального захисту населення проведуть перепризначення субсидій на наступний рік та розрахують її розміри на літній період, а з жовтня – на новий опалювальний сезон.
Повторно подавати документи на оформлення допомоги необхідно буде лише тим, хто орендує житло та у кого відбулися зміни у складі сім’ї. Для решти субсидіантів перерахунок проведуть автоматично, без повторного звернення.
ЗБІЛЬШУЄТЬСЯ СОЦІАЛЬНА НОРМА ДЛЯ НЕПРАЦЕЗДАТНИХ
Для пенсіонерів, інвалідів, інших людей, які не працюють з об’єктивних причин, Уряд збільшує соціальну норму, за якою надається житлова субсидія.
Якщо в помешканні проживає одна-дві непрацездатні людини, соціальна норма, за якою їм рахуватиметься розмір допомоги, збільшується з 49 кв. м. до 75 кв. м.
НОВОВВЕДЕННЯ НА КОРИСТЬ ТИХ, ХТО ПРОЖИВАЄ У САДОВОМУ БУДИНКУ
Багато людей не зареєстровані, але проживають у садових будинках чи дачних кооперативах і сплачують комунальні послуги. Раніше такі люди не могли претендувати на субсидію, позаяк не мали там офіційної реєстрації.
З травня 2017-го за рішенням Комісії з питань соціального захисту населення, які діють при управліннях соцзахисту, такі сім’ї зможуть оформлювати субсидію, яка фінансуватиметься за рахунок місцевих бюджетів.
ЗМІНИ В ОПАЛЮВАЛЬНИЙ ПЕРІОД
Якщо раніше субсидія на опалювальний сезон призначалася з 1 жовтня до 30 квітня і перераховувалася відповідно до рішення органів місцевого самоврядування або органів виконавчої влади про дату початку та закінчення опалювального сезону, то у 2017-2018рр. для користувачів централізованого опалення залишається прив’язка до відповідних рішень органів місцевого самоврядування або органів виконавчої влади, а для тих, у кого індивідуальне опалення, субсидія нараховується з 15 жовтня до 15 квітня.
КОМУ ПОВТОРНО НЕОБХІДНО ПОДАВАТИ ДОКУМЕНТИ НА ОФОРМЛЕННЯ СУБСИДІЇ?
Заяву і Декларацію про доходи заново треба подавати сім’ям, які:
- орендують помешкання
- мають зміни у складі сім’ї: хтось прописався чи виписався
- хочуть отримати субсидію на тверде паливо
ПРО ЩО ПОТРІБНО ПОВІДОМЛЯТИ ФАХІВЦІВ СОЦЗАХИСТУ?
Протягом місяця отримувачі субсидії повинні повідомити органи соціального захисту населення про наступні зміни:
- складу зареєстрованих у житлі: хтось виписався чи прописався
- соціального статусу членів сім’ї: хтось звільнився або влаштувався на роботу, став пенсіонером
- про здійснення одноразової покупки, яка перевищує 50 тисяч гривень
- набору комунальних послуг: відмовилися від централізованого палення і перейшли на індивідуальне чи навпаки
Департамент інформації та комунікацій з громадськістю
Секретаріату Кабінету Міністрів України
Про зміни в організації санаторно-курортного оздоровлення учасників антитерористичної операції у 2017 році
Змінами, внесеними до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на забезпечення постраждалих учасників антитерористичної операції санаторно-курортним лікуванням передбачено, шо повноваження щодо закупівлі послуг з санаторно-курортного лікування для учасників антитерористичної операції у 2017 році передано органам соціального захисту населення.
Згідно нового Порядку учасники антитерористичної операції можуть вільно обирати санаторно-курортний заклад, який повинен мати ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики та присвоєну відповідну акредитаційну категорію відповідно до медичних рекомендацій.
Направлення учасників АТО до санаторно-курортних закладів відбуватиметься на основі укладених угод.
Гранична вартість путівок на 2017 рік встановлена Міністерством соціальної політики України становить для інвалідів війни з числа учасників АТО – 5250 грн, для учасників бойових дій з числа АТО – 6300 грн.
У 2016 році за санаторно-курортними путівками, придбаними за рахунок коштів державного бюджету оздоровлено 19 учасників бойових дій в санаторіях “Карпатські зорі” с.Модричі Львівської області, “Орізонт”,“Лермонтовський”,“Золота нива”, “Чайка” Одеської області, “Феофанія” м.Київ, ”,“Карпати” с.Карпати Закарпатської області, “Сонячний” с.Вербки Дніпропетровської області.
Як працюватиме для волинян програма монетизації субсидій
Виплата частини зекономлених субсидій у вигляді «живих» грошей відбуватиметься на підставі заяви громадянина.
Урядовий проект монетизації частини зекономлених субсидій передбачає грошову виплату енергоощадним родинам – еквівалент вартості зекономлених 150 кіловат електроенергії, якщо цей ресурс використовується для опалення, або 100 кубів газу.
До 1 липня 2017 року підприємства-виробники чи підприємства-виконавці послуг з газо-, та електропостачання в паперовому та електронному вигляді повинні надати структурному підрозділу з питань соціального захисту населення списки енергоощадних субсидіантів із зазначенням суми невикористаної державної допомоги.
Субсидіантам, які вели енергоефективне домогосподарство, для отримання коштів необхідно буде з 1 липня до 1 вересня подати заяву у місцеве управління соціального захисту населення, на підставі якої здійснюватиметься виплата грошової винагороди за енергоефективність.
Інформацію про наявність економії кожен отримувач субсидії може відслідковувати у своїй платіжці або шляхом звернення до постачальника газу чи електроенергії, якщо вони використовуються для опалення.
Відкриття рахунку в банку, як і вибір самої уповноваженої банківської установи, через які проводяться виплати соціальних допомог та пенсій, здійснюється субсидіантом самостійно. На момент подачі заяви рахунок в банку повинен бути уже відкритим.
Згідно зі статтею 165.1.1 Податкового кодексу України, субсидія, незалежно від вигляду в якому вона виплачується, не включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку. Тому монетизація частини зекономлених субсидій жодним чином НЕ впливає на процес декларування, а отримана від держави сума НЕ повинна зазначатися у Декларації про доходи громадян.
Управління соцзахисту райдержадміністрації інформує, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України, затвердженої урядом 06.12.2016 р. передбачено, що з 01.01. 2017 р. розмір допомоги на догляд по догляду за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу розраховується як різниця між трьома прожитковими мінімумами на кожного члена сім’ї та середньомісячним сукупним доходом сім’ї за попередні шість місяців, але не може бути більше, ніж прожитковий мінімум на одну особу (станом на 01.01.2017 р. - 1544 грн.)
Для призначення даного виду грошової допомоги громадянам необхідно подати відповідний пакет документів до органу соціального захисту населення, а саме:
- заяву;
- документ, що посвідчує особу;
- довідку про склад сім’ї із зазначенням прізвищ, імен та по батькові, родинних зв’язків членів сім’ї;
- декларацію про доходи та майновий стан (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї);
- висновок лікарської комісії медичного закладу щодо необхідності постійного стороннього догляду за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу;
- довідки про наявність і розміри земельних ділянок, виділених для ведення особистого підсобного господарства, городництва, сінокосіння, випасання худоби, та земельної частки, виділеної унаслідок розпаювання землі;
- копію довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією, яка видана інваліду I чи II групи внаслідок психічного розладу, за яким здійснюється догляд.
Допомога на догляд призначається на шість місяців і виплачується щомісяця.
Якщо інвалід I чи II групи внаслідок психічного розладу перебуває на повному державному утриманні або стаціонарному лікуванні впродовж повного календарного місяця виплата допомоги припиняється.
Органами соціального захисту населення надсилаються щокварталу запити до психіатричних закладів органів охорони здоров’я для отримання інформації про інвалідів I чи II групи внаслідок психічного розладу, які перебувають на повному державному утриманні або стаціонарному лікуванні більш як календарний місяць.
За довідками та консультаціями звертатись до управління соціального захисту населення Володимир-Волинської РДА, у відділ соціальної допомоги за адресою: м. Вол.-Волинський, вул. Ковельська, 173 тел. 2-09-90
До відома жителів району, одержувачів житлових субсидій
Громадянин, якому призначено субсидію, зобов’язаний протягом місяця поінформувати управління соціального захисту населення райдержадміністрації, шляхом подання відповідних документів про:
- зміни у складі зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб (народження, смерть, зміна місця проживання, тощо), (орендарі - про осіб, які фактично проживають);
- зміну їх соціального статусу (встановлення або припинення пільг);
- зміни у переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання, або надавачів цих послуг;
- купівлю товарів або оплату послуг, зокрема, купівлю земельної ділянки, квартири (будинку), автомобіля, транспортного засобу (механізму), будівельних матеріалів, інших товарів довгострокового вжитку або оплати послуг з будівництва, ремонту квартири (будинку) або автомобіля, транспортного засобу (механізму), телефонного (в тому числі мобільного) зв'язку, крім житлово-комунальних послуг у межах соціальної норми житла та соціальних нормативів користування житлово-комунальними послугами та медичних послуг, пов'язаних із забезпеченням життєдіяльності, на суму, яка на дату купівлі (оплати) перевищує 50 тис. гривень.
Управління соціального захисту населення РДА
Допомога одиноким матерям: що змінилось?
Прийнята постанова КМУ № 1181 від 25.12.2015 року "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України" внесла зміни в систему надання допомоги матерям-одиначкам.
Зазначеним нормативно-правовим актом з 1 січня 2016 року передбачено:
- Надання допомоги на дітей, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, у розмірі, що дорівнює різниці між 50 відсотками прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку та середньомісячним сукупним доходом сім'ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців.
Тимчасова допомога призначається кожні шість місяців, починаючи з місяця, в якому подано заяву з усіма необхідними документами.
У разі якщо до заяви не додано всі необхідні документи, орган соціального захисту населення повідомляє отримувача про те, які документи повинні бути подані протягом місяця.
Рішення про призначення або відмову в призначенні тимчасової допомоги приймається органом соціального захисту населення протягом 10 календарних днів після надходження всіх необхідних документів.
- Скасування гарантованого розміру допомоги на дітей одиноким матерям (30% прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку) і надання такої допомоги у розмірі, що дорівнює різниці між 100 відсотками прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку та середньомісячним сукупним доходом сім'ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців.
Якщо одинокі матері звернулися за продовженням допомоги з урахуванням доходу в 2015 році і період виплати доводиться на 2016 рік, виплата допомоги таким особам з урахуванням підвищеного розміру триває до закінчення періоду призначення без їх звернення до управління соціального захисту населення.
З метою соціального захисту дітей, які виховуються одинокими батьками Урядовим рішенням збережено право на отримання з 1 січня 2016 допомоги на дітей одиноким матерям та тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, особам, які звернуться за її продовженням за новими умовами в період з січня по березень 2016 року.
Такі громадяни, що проживають у Володимир-Волинському районі, повинні заповнити заяву та декларацію про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім'ї) за 6 місяців (липень-грудень 2015 року) та подати до управління соціального захисту населення Володимир-Волинської РДА за адресою вул..Ковельська,173.
Особам, які звернуться за призначенням допомоги вперше, вона буде призначатися з місяця звернення і доходи сім'ї будуть визначатися за 6 міс
За довідками звертатись по телефону 2-09-90.