23 травня 2018 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Діяльність РДА
Відомості про район
Нормативно-правова база
  • Керівництво
  • Влада і громадськість
    Регуляторна політика
    Порядок реєстрації
    Прес-центр
    Інвестиційний довідник
  • Публічна інформація
  • Каталог послуг
    Реформи в Україні
    Центр надання адмін послуг
  • Запобігання проявам корупції
  • Державний реєстр виборців
  • Відділ статистики інформує
  • Соціальний захист населення
  • Оголошення
  • Фінансовий контроль
  • Управління юстиції
  • Вивчення громадської думки
  • РДА звітує
  • Децентралізація влади
  • Правове забезпечення
  • Позитивний досвід роботи
  • Генплани населених пунктів
  • Очищення влади
  • Енергоефективність
  • Рішення сільських і селищної рад
  • БЕЗВІЗ
  • ЄВРОАТЛАНТИЧНА ІНТЕГРАЦІЯ
  • Реєстр містобудівних умов
  • АРХІВ НОВИН

    « Травень 2018 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
      1 2 3 4 5 6
    7 8 9 10 11 12 13
    14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27
    28 29 30 31      

    10-Perelik-Zem-Dil-001

    irc usr search

    П'ятниця, 04 квітня 2014 19:20

    Дитяча злочинність

    Законодавство України про громадянство ґрунтується на принципах: єдиного громадянства - громадянства держави Україна, що виключає можливість існування громадянства адміністративно-територіальних одиниць України. Якщо громадянин України набув громадянство (підданство) іншої держави або держав, то у правовідносинах з Україною він визнається лише громадянином України. Якщо іноземець набув громадянство України, то у правових відносинах з Україною він визнається лише громадянином України; запобігання виникненню випадків без громадянства; неможливості позбавлення громадянина України громадянства України; визнання права громадянина України на зміну громадянства; неможливості автоматичного набуття громадянства України іноземцім чи особою без громадянства внаслідок укладення шлюбу з громадянином України або набуття громадянства України його дружиною (чоловіком) та автоматичного припинення громадянства України одним з подружжя внаслідок припинення шлюбу або припинення громадянства України другим з подружжя; рівності перед законом громадян України незалежно від підстав, порядку і моменту набуття ними громадянства України; збереження громадянства України незалежно від місця проживання громадянина України. Згідно зі ст. 3 Закону України „Про громадянство України" від 18.01.2001р. (із змінами)  громадянами України є: - усі громадяни колишнього СРСР, які на момент проголошення незалежності України (24 серпня 1991 року) постійно проживали на території України; - особи, незалежно від раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних чи інших ознак, які на момент набрання чинності  Законом України „Про громадянство України" (13.11.1991р.) проживали в Україні і не були громадянами інших держав; - особи, які прибули в Україну на постійне проживання після 13 листопада 1991 року і яким у паспорті громадянина колишнього СРСР зразка 1974 року органами внутрішніх справ України внесено напис „громадянин України", та діти таких осіб, які прибули разом із батьками в Україну і на момент прибуття в Україну не досягли повноліття, якщо зазначені особи подали заяви про оформлення належності до громадянства України; - особи, які набули громадянство України відповідно до законів України та міжнародних договорів України. Особи, зазначені у п. 1 ч. 1 цієї статті, є громадянами України з 24 серпня 1991 року, у п. 2, - з 13 листопада 1991 року, у п. 3,  - з моменту внесення відмітки про громадянство України. Питання громадянства України регулюються Конституцією України, міжнародними договорами України. Якщо міжнародним договором України встановлено інші правила, ніж, ті, що містяться у Законі, застосовуються правила міжнародного договору. Документами, що підтверджують громадянство України, є: - паспорт громадянина України; - свідоцтво про належність до громадянства України; - паспорт громадянина України для виїзду за кордон; - проїзний документ дитини; - дипломатичний паспорт; - службовий паспорт; - посвідчення особи моряка; - посвідчення члена екіпажу; - посвідчення особи на повернення в Україну. Громадянство України набувається: - за народженням; - за територіальним походженням; - внаслідок прийняття до громадянства; - внаслідок поновлення у громадянстві; - внаслідок усиновлення; - внаслідок встановлення над дитиною опіки чи піклування, влаштування дитини в дитячий заклад чи заклад охорони здоров'я, в дитячий будинок сімейного типу чи прийомну сім'ю або передачі на виховання в сім'ю патронатного вихователя; - внаслідок встановлення над особою, визнаною судом недієздатною, опіки; - у зв'язку з перебуванням у громадянстві України одного чи обох батьків дитини; - внаслідок визнання батьківства чи материнства або встановлення факту батьківства чи материнства; - за іншими підставами, передбаченими міжнародними договорами України.   Любешівське районне управління юстиції
    Відповідно до статті 131 Конституції України та Закону України "Про Вищу раду юстиції" в Україні діє Вища рада юстиції, яка складається з двадцяти членів. Міністр юстиції України входить до складу Вищої ради юстиції за посадою. До повноважень Вищої ради юстиції віднесено, зокрема, здійснення дисциплінарного провадження стосовно суддів Верховного Суду України і суддів вищих спеціалізованих судів; внесення подання Президенту України про призначення суддів на посади або про звільнення їх з посад. Міністр юстиції, як член Вищої ради юстиції, може звернутись до Вищої ради юстиції з пропозицією про прийняття подання щодо звільнення судді з посади (стаття 30 Закону України "Про Вищу раду юстиції"). Відповідно до статті 32 вказаного Закону Вища рада юстиції розглядає питання щодо звільнення судді з посади за порушення суддею вимог щодо несумісності, порушення суддею присяги, набрання законної сили обвинувальним вироком щодо нього. Порушенням суддею присяги є: - вчинення ним дій, що порочать звання судді і можуть викликати сумнів у його об’єктивності, неупередженості та незалежності, у чесності та непідкупності судових органів; - незаконне отримання суддею матеріальних благ або здійснення витрат, що перевищують доходи такого судді та членів його сім’ї; - умисне затягування суддею строків розгляду справи понад терміни, встановлені законом; - порушення морально-етичних принципів поведінки судді. Рішення щодо внесення Вищою радою юстиції подання про звільнення судді приймається більшістю голосів членів від конституційного складу Вищої ради юстиції. Якщо в процесі розгляду питання про звільнення судді за особливих обставин Вища рада юстиції дійде висновку про відсутність підстав для звільнення судді, проте вчинені суддею дії можуть мати наслідком дисциплінарну відповідальність, Вища рада юстиції може прийняти рішення про притягнення суддів Верховного Суду України та вищих спеціалізованих судів до дисциплінарної відповідальності, а щодо інших суддів - про направлення матеріалів до Вищої кваліфікаційної комісії суддів України. Крім того, положеннями статті 37 цього ж Закону передбачено, що Вища рада юстиції може притягнути до дисциплінарної відповідальності Голову, заступників Голови та суддів Верховного Суду України, Голову і заступників Голови та суддів вищих спеціалізованих судів з підстав, передбачених у пункті 5 частини п’ятої статті 126 Конституції України та статті 83 Закону України "Про судоустрій та статус суддів". Членом Вищої ради юстиції за дорученням Вищої ради юстиції, Голови або його заступника здійснюється перевірка даних про дисциплінарний проступок судді, шляхом одержання письмового пояснення від судді та інших осіб, витребування та ознайомлення з матеріалами судових справ, одержання іншої інформації від будь-яких органів, організацій, установ, громадян чи їх об’єднань. За наслідками перевірки складається довідка з викладенням фактичних обставин, виявлених під час перевірки, висновків і пропозиції. Довідка і всі матеріали перевірки передаються до Вищої ради юстиції, яка вирішує питання про доцільність порушення дисциплінарного провадження (стаття 40 Закону України "Про Вищу раду юстиції"). Відповідно до статті 43 Закону України "Про Вищу раду юстиції" дисциплінарне стягнення до судді застосовується Вищою радою юстиції не пізніше шести місяців після виявлення проступку, не враховуючи часу тимчасової непрацездатності судді або перебування його у відпустці, але не пізніше року з дня вчинення проступку.
    У зв'язку з поширенням у засобах масової інформації недостовірного повідомлення щодо начебто зміни порядку посвідчення договорів про відчуження або заставу нерухомого майна, Міністерство юстиції повідомляє наступне. 22 лютого 2012 року Міністерством юстиції було видано наказ N 296/5, яким затверджено Порядок вчинення нотаріальних дій нотаріусами України. Даний порядок не містить жодних змін щодо посвідчення договорів про відчуження або заставу нерухомого та рухомого майна й стосується виключно нотаріусів та порядку вчинення ними нотаріальних дій. Так, підпунктом 2.2 пункту 2 глави 2 розділу II Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України встановлюється, що договори про відчуження або заставу нерухомого та рухомого майна посвідчуються нотаріусом після перевірки відсутності податкової застави. Зміст цього пункту практично повністю відповідає змісту пункту 47 Інструкції про порядок вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, яка діє до цього часу, починаючи з 2004 року. (Інструкція була затверджена наказом Міністерства юстиції України від 3 березня 2004 року N 20/5 (зі змінами), і втратить чинність разом з набранням чинності вищезазначеним наказом Міністерства юстиції України "Про Порядок вчинення нотаріальних дій нотаріусами України". Наказ від 22 лютого 2012 р. N 296/5 набере чинності з дня його офіційного опублікування в "Офіційному віснику України".) Так, пункт 47 цієї Інструкції визначає, що договори про відчуження майна (майнових прав) платником податків, активи якого перебувають у податковій заставі, посвідчуються нотаріусом за умови письмової згоди відповідного податкового органу. Щодо редакційної правки, внесеної до підпункту 2.2 пункту 2 глави 2 розділу II Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, повідомляємо наступне. При передачі вищезгаданого нормативно-правового акта для включення до Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів Міністерством юстиції було виявлено розбіжність у тексті підпункту 2.2 пункту 2 глави 2 розділу II Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України. У зв'язку з цим Міністерством юстиції було вжито заходів щодо приведення у відповідність змісту цього пункту на паперових та електронних носіях, як це передбачено підпунктами 6.4.1, 6.4.2 пункту 6 Порядку подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України та проведення їх державної реєстрації (затверджений наказом Міністерства юстиції України від 12 квітня 2005 р. N 34/5). У зв'язку з негативним резонансом, який викликало в суспільстві повідомлення про начебто зміни порядку посвідчення договорів про відчуження або заставу нерухомого майна, Міністерство юстиції просить засоби масової інформації опублікувати це роз'яснення. Начальник Любешівського районного управління юстиції                Гладіч С.М.
    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Любешівська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Любешівській райдержадміністрації.
    Адреса: 44200, смт.Любешів, вул. Незалежності, 53, ф.30073, т.21184; E-mail: post@lbsadm.gov.ua
    © 2014 lbsadm.gov.ua