19 квітня 2019 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Діяльність РДА
Відомості про район
Нормативно-правова база
  • Керівництво
  • Влада і громадськість
    Регуляторна політика
    Порядок реєстрації
    Прес-центр
    Інвестиційний довідник
  • Публічна інформація
  • Каталог послуг
    Реформи в Україні
    Центр надання адмін послуг
  • Запобігання проявам корупції
  • Державний реєстр виборців
  • Відділ статистики інформує
  • Соціальний захист населення
  • Оголошення
  • Фінансовий контроль
  • Роз’яснення законодавства
  • Вивчення громадської думки
  • РДА звітує
  • Децентралізація влади
  • Правове забезпечення
  • Генплани населених пунктів
  • Очищення влади
  • Енергоефективність
  • ВИБОРИ-2019
  • Реєстр містобудівних умов
  • АРХІВ НОВИН

    « Квітень 2019 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
    1 2 3 4 5 6 7
    8 9 10 11 12 13 14
    15 16 17 18 19 20 21
    22 23 24 25 26 27 28
    29 30          

    10-Perelik-Zem-Dil-001

    irc usr search

    Повноваження щодо поводження з побутовими відходами остаточно закріплені за місцевим самоврядуванням. Це стосується формування тарифів для населення на вивезення, переробку і захоронення побутових відходів; розроблення схем санітарної очистки; відведення земельних ділянок для будівництва заводів з переробки; рекультивація старих полігонів тощо. Прозорий тариф має дорівнювати якості послуги. На цьому наголосив Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадій Зубко, коментуючи прийняття Урядом відповідної постанови.
    Повноваження щодо поводження з побутовими відходами остаточно закріплені за місцевим самоврядуванням. Це стосується формування тарифів для населення на вивезення, переробку і захоронення побутових відходів; розроблення схем санітарної очистки; відведення земельних ділянок для будівництва заводів з переробки; рекультивація старих полігонів тощо. Прозорий тариф має дорівнювати якості послуги. На цьому наголосив Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадій Зубко, коментуючи прийняття Урядом відповідної постанови.
    Власні надходження у загальний фонд місцевих бюджетів склали 258 552 526,98  грн. Це 110,47% від запланованого на цей період, та складає 23,26% від річних планових призначень, затверджених місцевими радами. З 50 громад, що повноцінно функціонують та мають прямі бюджетні стосунки з Державним бюджетом лише у п’яти громадах надходження власних доходів виявились нижчими запланованих, а у двох з них надходження склали понад 150% від планових. Слід зазначити, що наприкінці першому кварталі Уряд схвалив Порядок зарахування частини акцизного податку з пального у місцеві бюджети у 2019 році, але кошти до бюджетів ще не надійшли. Це і є основним чинником невиконання плану надходжень у вищезгаданих громадах. У структурі власних доходів цих громад паливний акциз складає частку понад 10%.  При надходженні акцизу плани з доходів даними громадами були би перевиконані. Хочеться відмітити, що Вишнівська ОТГ уже не вперше завбачливо не планує на перший квартал надходжень від паливного акцизу, тому має виконання плану і без цього домінуючого у структурі її доходів податку.
    Позивач звернувся до поліції із заявою про вчинення злочину, однак в установлений законом строк уповноважена особа не внесла відомості в Єдиний реєстр досудових розслідувань. У зв’язку з цим позивач звернувся до суду зі скаргою на бездіяльність слідчого.
    За змістом ст. 51, 52, 598–609 Цивільного кодексу України, ст. 202–208 Господарського кодексу України, ч. 8 ст. 4 Закону України від 15 травня 2003 року № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» у випадку припинення підприємницької діяльності ФОП (із внесенням до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань запису про державну реєстрацію такого припинення)господарські зобов’язання за укладеними договорами не припиняються, а продовжують існувати, оскільки фізична особа не перестає існувати та відповідає за зобов’язаннями, пов’язаними з підприємницькою діяльністю, усім майном.
    В десятому огляді практики Європейського суду з прав людини можна ознайомитися, зокрема, з рішеннями у справах проти Росії, в яких ЄСПЛ вказав на порушення державою прав громадян, закріплених статтею 2 Конвенції про захист прав людини та основоположних свобод (право на життя), статтею 3 Конвенції (заборона катувань, нелюдського чи такого, що принижує гідність поводження або покарання), статтею 6 Конвенції (право на справедливий суд), статтею 11 Конвенції (право на свободу зібрань та об’єднань).
    Державна служба України з питань праці та її територіальні органи уповноважені здійснювати перевірку дотримання юридичними особами, які використовують найману працю, у тому числі гарантій, встановлених Законом України від 1 липня 1993 року № 3356‑XII «Про колективні договори і угоди».
    Верховний Суд колегією суддів Другої судової палати Касаційного кримінального суду в розширеному складі частково задовольнив заяви захисника засудженого, змінивши вирок апеляційного суду та ухвалу Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ: виключив з судових рішень посилання на обставину, що обтяжує покарання, ― настання тяжких наслідків.
    Велика Палата Верховного Суду зазначає, що незалежно від того чи перераховані всі постанови, у яких викладена правова позиція, від якої відступила ВП ВС, суди під час вирішення тотожних спорів мають враховувати саме останню правову позицію ВП ВС.
    З метою вироблення спільного механізму надання допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми, 2 квітня 2019 року у м. Києві Мінсоцполітики у співпраці з Представництвом МОМ в Україні – Агентством ООН з питань міграції провело робочу зустріч із представниками Ради країн Балтійського моря щодо протидії торгівлі людьми.
    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Любешівська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Любешівській райдержадміністрації.
    Адреса: 44200, смт.Любешів, вул. Незалежності, 53, ф.30073, т.21184; E-mail: post@lbsadm.gov.ua
    © 2014 lbsadm.gov.ua