28 березня 2020 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Діяльність РДА
Відомості про район
Нормативно-правова база
  • Керівництво
  • Влада і громадськість
    Регуляторна політика
    Порядок реєстрації
    Прес-центр
    Інвестиційний довідник
  • Публічна інформація
  • Каталог послуг
    Реформи в Україні
    Центр надання адмін послуг
  • Запобігання проявам корупції
  • Державний реєстр виборців
  • Відділ статистики інформує
  • Соціальний захист населення
  • Оголошення
  • Фінансовий контроль
  • Роз’яснення законодавства
  • Вивчення громадської думки
  • РДА звітує
  • Децентралізація влади
  • Правове забезпечення
  • Генплани населених пунктів
  • Очищення влади
  • Енергоефективність
  • ВИБОРИ-2019
  • ЄВРОАТЛАНТИЧНА ІНТЕГРАЦІЯ
  • Реєстр містобудівних умов
  • Протидія домашньому насильству
  • Конкурс на заміщення посад
  • Протоколи ТЕБ та НС
  • АРХІВ НОВИН

    « Березень 2020 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
                1
    2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15
    16 17 18 19 20 21 22
    23 24 25 26 27 28 29
    30 31          

    10-Perelik-Zem-Dil-001

    irc usr search

    П'ятниця, 30 листопада 2018 08:24

    Апарат райдержадміністрації, структурні підрозділи райдержадміністрації

    Адреса: 44200, смт Любешів, вул.Незалежності, 53, тел. (03362) 21184, факс 30073,  E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

     

    Апарат районної державної адміністрації – керівник апарату Ковальчук Тамара Іванівна, т/ф 30073 каб. № 315, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.">

     

    Відділ правового забезпечення та з питань діяльності керівництва апарату райдержадміністрації - начальник відділу Ковалевич Лідія Миколаївна, т. 21184, каб. 308,  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

    Основні завдання відділу:

     - здійснення правового забезпечення роботи районної державної адміністрації, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України;

    - організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне дотримання та запобігання невиконанню вимог законодавства, інших нормативних актів районною державною адміністрацією, посадовими особами під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов’язків;

    - здійснення представництва інтересів районної державної адміністрації у судах, органах державної влади, правоохоронних, контролюючих органах, підприємствах, установах, організаціях;

    - організаційне забезпечення діяльності голови районної державної адміністрації, заступника та керівника апарату районної державної адміністрації;

    - висвітлення діяльності районної державної адміністрації.

     

    Відділ фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації - начальник відділу Рудецька Надія Миколаївна, т. 30073, каб. №319, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

    Основними завданнями відділу є організація бухгалтерського обліку, господарсько-фінансової діяльності та контролю за дотриманням правил його ведення, здійснення методологічного керівництва бухгалтерським обліком і звітністю. 

      

    Відділ ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації - начальник відділу Говін Віталій Андрійович, т. 30133, каб. 302, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

    Основні завдання відділу:

     - ведення Державного реєстру виборців (далі – Реєстр), до якого заносяться відомості про громадян України, які мають право голосу відповідно до статті 70 Конституції України (далі – виборці) і проживають або перебувають на території села, селища, які входять до складу району;

    - складання та уточнення списків виборців для проведення виборів і референдумів.

     

    Головний спеціаліст з питань персоналу апарату райдержадміністрації - Чубейко Іванна Миколаївна, т. 21184, каб.301, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

    Головний спеціаліста з питань персоналу апарату райдержадміністрації забезпечує реалізацію державної політики з питань персоналу в апараті та в окремих структурних підрозділах районної державної адміністрації.

      

    Головний спеціаліст з питань ведення діловодства апарату райдержадміністрації - Абрамович Наталія Степанівна, т. 30073, каб. 313, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

    Головний спеціаліст з питань ведення діловодства апарату райдержадміністрації забезпечує реалізацію в районній державній адміністрації та їх структурних підрозділах завдань з питань ведення обліку, зберігання, розмноження та друкування документів, рукописних і друкованих оригіналів, та їх копіювання та тиражування відповідно до чинних правил.

    Головний спеціаліст з питань контролю та звернень громадян апарату райдержадміністрації - Гарбар Любов Василівна, т. 21184, каб. 310, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

    Основним завданням головного спеціаліста з питань контролю та звернень громадян апарату райдержадміністрації є забезпечення організації контролю за виконанням актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, актів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, розпоряджень і доручень голови обласної державної  адміністрації, розпоряджень і доручень голови районної державної адміністрації та реагування на запити й звернення народних депутатів України, депутатів місцевих рад.

     

     

    Структурні підрозділи райдержадміністрації

    Відділ з питань надання адміністративних послуг та державної реєстрації райдержадміністрації - начальник відділу-адміністратор Дишко Ніна Сергіївна, т. 21731, каб. № 215, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

    Основні завдання відділу:

     - організація та спрощення процедури надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

    - проведення державної реєстрації юридичних  осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

    Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.">

    Головний спеціаліст з питань мобілізаційної та оборонної роботи райдержадміністрації - Бусько Наталія Констянтинівна, т. 21382, каб. № 304, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

    Основними завданнями є планування та здійснення заходів, спрямованих на своєчасне проведення мобілізації, переведення місцевих органів державної виконавчої влади і об’єктів народного господарства району на режим роботи в умовах особливого періоду, а також сталого їх функціонування в цих умовах.

     

    Сектор містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації - начальник відділу, т. 2-11-84, каб. № 314,  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

    Основні завдання сектору:

    - забезпечення реалізації державної політики у сфері містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства на території району;

    - здійснення моніторингу щодо:

        реалізації схеми планування території району з урахуванням схеми планування території області;

         стану розроблення, оновлення містобудівної документації на місцевому рівні (генеральні плани населених пунктів, плани зонування територій, детальні плани територій);

    - сприяння розробленню, проведенню експертизи та затвердженню в установленому порядку генеральних планів населених пунктів району;

    - координація діяльності суб’єктів містобудування щодо комплексного розвитку територій, забудови населених пунктів на території району, поліпшення їх архітектурного вигляду, збереження традиційного характеру середовища і об’єктів архітектурної та містобудівної спадщини;

    - забезпечення додержання законодавства у сфері містобудування та архітектури, державних стандартів, норм і правил при реалізації затвердженої містобудівної документації.

     

    Сектор з питань розвитку території, земельних відносин та охорони довкілля райдержадміністрації - завідувач сектору Полікарчик Наталія Миколаївна, т. 21184, каб. 316, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

    Основні завдання:

    - реалізація на території району державної політики економічного і соціального розвитку;

    - реалізація державної політики у сфері інвестиційної діяльності;

    - участь у формуванні та забезпеченні реалізації державної політики, спрямованої на розвиток  земельних відносин;

    - реалізація завдань щодо запобігання, реагування на надзвичайні ситуації, ліквідації їх наслідків та охорони довкілля.

     

    Служба у справах дітей райдержадміністрації – начальник служби Демих Оксана Василівна  , т. 21184, каб. № 317, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

    Основні завдання служби:

    Основними завданнями служби є реалізація на території району державної політики з питань соціального захисту неповнолітніх і запобігання дитячій бездоглядності та вчиненню правопорушень неповнолітніх.

    Підготовка інформаційно-аналітичних і статистичних матеріалів, організація дослідження стану соціального захисту неповнолітніх, запобігання бездоглядності та профілактика правопорушень серед них.

     

    Відділ освіти та культури райдержадміністрації - начальник відділу Свищ Неля Романівна,  вул. Незалежності, 54 т/ф 21267,  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

    Основним завданням відділу є забезпечення реалізації державної політики у сфері освіти, культури та з питань молодіжної політики на території Любешівського району.

      

    Архівний відділ райдержадміністрації  -  начальник відділу Полховська Алла Павлівна, т. 21445, каб. № 101, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

    Основними завданнями відділу є реалізація державної політики в галузі архівної справи, здійснення управління архівною справою на території району.

    Координація діяльності державних органів, підприємств, установ, організацій з питань архівної справи і діловодства.

    Забезпечення поповнення Національного архівного фонду документами місцевого походження, їх державної реєстрації, обліку, зберігання та використання їх інформації.

      

    Відділ фінансів райдержадміністрації - начальник відділу Смокович Тетяна Василівна, т/ф. 30108, вул. Свободи, 24, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

    Основні завдання відділу:

     - забезпечення реалізації державної бюджетної політики на території району;

    - складання проєкту районного бюджету, формування розпису районного бюджету, внесення пропозицій щодо змін до бюджету та внесення змін до розпису з метою забезпечення належного виконання районного бюджету, ефективного використання фінансових ресурсів;

    - підготовка пропозицій щодо фінансового забезпечення заходів соціально-економічного розвитку на території району;

    - розроблення пропозицій з удосконалення методів фінансового і бюджетного планування та фінансування витрат;

    - здійснення загальної організації та управління виконанням районного бюджету на території району, координація діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету, проведення експертизи проектів нормативно-правових документів райдержадміністрації та районної ради у частині дотримання бюджетного законодавства та можливості фінансового забезпечення.

     

    Управління соціального захисту населення райдержадміністрації – начальник управління Оласюк Зінаїда Василівна, т/ф. 30098, каб. № 215, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

    Основнізавдання управління:

    - забезпечення реалізації державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати і належних умов праці, зайнятості населення, у тому числі соціальної та професійної адаптації військовослужбовців, звільнених у запас або відставку, і тих, які підлягають звільненню із Збройних Сил України та інших військових формувань;

    - забезпечення реалізації державної політики з питань соціального захисту населення, дітей, внутрішньо переміщених осіб, підтримки сім’ї, у тому числі сімей з дітьми, багатодітних, молодих сімей; запобігання насильству в сім’ї; забезпечення рівності прав чоловіків та жінок, протидії
    торгівлі людьми, виконання програм і заходів у цій сфері;

    - призначення та виплата соціальної допомоги, адресної грошової допомоги, компенсацій та інших соціальних виплат, установлених законодавством України, надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива та пільг з оплати житлово-комунальних послуг і послуг зв’язку;

    - організація надання соціальних послуг (соціального обслуговування), проведення соціальної роботи, у тому числі соціального супроводу сімей / осіб, шляхом розвитку спеціалізованих закладів, установ і служб та залучення недержавних організацій, які надають соціальні послуги; співпраця з територіальними громадами щодо розвитку соціальних послуг у громаді;

    - розроблення та організація виконання комплексних програм і заходів щодо поліпшення становища соціально вразливих верств населення, внутрішньо переміщених осіб, сімей і громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах, і всебічне сприяння в отриманні ними соціальних виплат і послуг за місцем проживання, перебування;

    - забезпечення соціальної інтеграції осіб з інвалідністю, сприяння створенню умов для безперешкодного доступу інвалідів до об’єктів соціальної інфраструктури;

    - забезпечення у межах повноважень контролю за діяльністю виконавчих органів місцевого самоврядування щодо опіки та піклування над повнолітніми недієздатними особами та особами, цивільна дієздатність яких обмежена;

    - реалізація державної політики у сфері оздоровлення та відпочинку дітей, розроблення та виконання відповідних регіональних програм;

    - реалізація державної політики у сфері оздоровлення осіб з інвалідністю, громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, ветеранів війни (в тому числі учасників антитерористичної операції), осіб, на яких поширюється чинність законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань»;

    - нагляд за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України; проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи;

    - розроблення та організація виконання комплексних програм і заходів щодо забезпечення рівних прав і можливостей чоловіків та жінок, протидії торгівлі людьми, запобігання насильству в сім’ї.

     

     

    Переглядів 9440 Останнє редагування Середа, 22 січня 2020 16:54
    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Любешівська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Любешівській райдержадміністрації.
    Адреса: 44200, смт.Любешів, вул. Незалежності, 53, ф.30073, т.21184; E-mail: post@lbsadm.gov.ua
    © 2014 lbsadm.gov.ua